momofcherry kızlar merhaba bugun doktora gittim bebegim 36+3de fakat 37 hafta ile uyumlu. çatı muayenesi oldum ve bir cm açıklık olduğunu söyledi nst de biraz sancim çıktı.bu durumda olan var mi ben 1 cm açıklık olmasina sasirdim cunku sanci hissetmiyorum
2prens-annesii momofcherry Benimde 9 gün önce nişanım geldi 1 cm açıklık vardı ama 9 gündür sancı yok günüm doldu sancı gelsin diye bekliyoruz 40+1 haftalığım ama maalesef gelen giden yok 🤦🏻♀️ Tek tesellim son haftamız olması kendi kendine gelmezse doktor getirtecek bir şekilde çıkacak bu bebe yani 🤪
Hatice1803 momofcherry canim benimde 37 de 3 cm acilmam vardi benimde nst de sancim cikiyordu ama ben hic hisetmiyorum suan 38.4 olduk bekliyorum kan da gordum surekli kahverengi akintimda oluyor nisan da geldi ama hala gelen giden yok 😁
momofcherry tgba715 yok önde olmasi sorun degilde açıklık olmasina şaşırdım daha dogrusu bu aciklik ne zaman artar
Minikcivcivv momofcherry tabi😁 doktorum sancı hissetmemen senin için iyi birsey dedi 😁 şimdi 35+4 oldum artık doğsun istiyorum 😁
tgba715 momofcherry hiç bilmiyorum ki burda bazen okuyorum 1-2 cm açıklıkla haftalarını geçiren gebeler var
Minikcivcivv Bianneadayiii hayır normal kontrole gittim nstde sancim çıktı çatı muayenesi yapılınca 2 cm açıklık olduğu anlaşıldı
momofcherry 2prens-annesii iste bu bilinmezlik beni biraz tedirgin etti aciklik boyle kalir mi yoksa hizla devam mi eder 🤷🏻♀️ ayy sağlıkla gelsinler inşallah
2prens-annesii momofcherry Bebeğe ve sana bağlı kuzum benime erken doğum riskim vardı yatacaksın merdiven inip çıkmak yasak dendi hep. Şimdi günüm dolunca merdiven in çık yürüyüş yap korumasız ilişki yaşa hurma ye ahududu yaprağı çayı iç bir sürü şey deniyorum bebenin kafası hala kanala inmemiş durumda bilinmezlik çok zor hele günün dolunca daha da stres oluyor insan 😣
Hatice1803 2prens-annesii ikinci dogumsa sikinti yapmayin benimde inmemis 38.4 haftalik ama dokturum sikinti yapma dogum sancinla iner o demisti
2prens-annesii Hatice1803 ikinci doğumum olacak inşallah kuzum sancım gelse inecekde sancı yok işte 🤷🏻♀️