rumeysayar Arkadaşlar merhaba😌 çatlak oluşmaması için krem veya yağ öneriniz var mıdır? Kaç aydan itibaren kullanmaya başladınız 🌸
annembabam rumeysayar ben bebek yağı ve kakao yağı kullanıyorum. 3. Aydan bu yana 🌸🙏🏻7 aylığız maşallah tek çizgi yok
selinkrglu rumeysayar 12. Haftadan beri Lierac kullanıyorum. 32. Haftayım hala çatlamadım. Tavsiye ederim.
incimercan rumeysayar gebeliğin başından beri lierac kullanıyorum . 8 ayı doldurdum sıkıntı yok. Nemlendirici krem de sürüyorum. Lieracı şimdilerde sürünce kese yapılınca pütür pütür oluyor ya öyle oluyor, ölü deri sanırım. Öyle olan var mı?
Kkbbra rumeysayar 4. Ayımdan itibaren lierac kullandım 7. Ayım bitiyor Hindistan ceviz yagı kullanıyorum arada zeytin yağ çatlak yok sadece göğüs altım çatladı oraya sürmek aklıma gelmedi 😬
NaimeYilmaz Happy Mom tarafından hazırlanmış en çok tercih edilen krem/yağlara göz atabilirsiniz💜 https://ty.gl/huf28cjtdt Uzun Link
Darkess mustela catlak yagi bio oil birlikte kullandim hamileligimi ogrendigimden beri. 37 haftaya geldik 2 gun once catlak gordum karnimda 2 tane
Nurcanatmaca Darkess merhaba bende mustela kullanıyorum ama kremini. Yağı işin çatlak yapıo dediler. Ben o yüzden yağı kullanmadım sarece kremini kullandım, isterseniz sizde bir araştırın canm
Karacam Gizemmiis heryerinizde kullanın bence bn karın kısmımda kullandım göğüs kol bacak ve kalçama çok az sürmüşümdür karnıma hergün karnımda hiç bişi yok son haftalarım da 39 40 larda kalça bel kısmıma doğru çıktı çatlak🤣 son zamanda olması bni gıcık etti 😅☺️
Didemf Gizemmiis göğüs bacak heryere sürün bence benim 16. Haftada ilk göğüslerim başladı çatlamaya sonra bacaklarım üstleri içleri diz kapağımın arkası çatlamaya başladı ama göbekte hiç çatlak yok
Gul3346 incimercan bende 32. Haftadayim aynısı oldu acaba sürekli yagladigim için tabaka mi oluşuyor diye düşündüm. Gün içinde çok kantaron sürüyorum. Sizde belki üst üste sürme yapiyosunuz
Perilisa incimercan bende lierac kullanıyorum. Kese bir kenara sürerken bile pütürlü oluyor jel kıvamından dolayı
Puki Bende normal bebek yağı aldım da daha kullanmaya başlamadım inşallah başlayacam bakalım nasıl olacak
ayseumuy rumeysayar birsürü krem denedim hiç çatlagım yoktu 36 haftalıgız yeni yeni başladı artık genetik dye düşünüyorım
Gizmos Mustelanın içeriği en temizi en doğalı diye araştırdım. Kremini ve yağını birlikte kullanıyorum. Ama bence de genetikler en büyük faktör. Çünkü ergenliğimden beri kalçalarımda çatlak var, umarım karnımda da olmaz 😅🥲
isilKanik rumeysayar LİERAC kullanabilirsin ben kullanıyorum 6. Aya girecez maşallah hiç çatlağım yok henüz
Karacam zekendir yok bende çok şükür tek kalça da çıktı biraz ama son haftalarımda çıktı oda son haftalar kilo alımım oldu işten çıkıp evde durunca bir ay belki ondandır yağıda az sürünce tabi
PrensesFiona rumeysayar hergün karnıma ve göğsüme lierac sürüyorum 12.haftadan beri 26.haftadayım karnımın altı hafif çatlamaya başladı. Yani olacağı varsa yine olabiliyor. Ama belki daha az olmasını sağlıyordur 🤷🏻♀️
ftmnr_drgt rumeysayar 18.haftada doktorum liearac önerdi yavaş yavaş başlayabilirsin dedi şuan 25 haftalığim hiç çatlak vs oluşmadı, uni baby bebe yagi kullaniyorum göğüs içinde lansinoh uyguluyorum ikisini e bebekten almıştım