Bu başlığı üçüncü açışım ama ne yapayım çok tedirginim kendimi düşünmekten alıkoyamıyorum herkes kalbini temiz tut diyor 8 haftalıkken covid aşısı oldum doktorum sakat olabilir çocuk dedi perinatolojiye yönlendirildim bu konuyla ilgili bilimsel kanıtlanmış birşey yok dediler 14 haftalıkken ikili test yapmadılar zamanı geçmiş diye haftaya üçlü test için gidicem inşallah herşey yolunda gider o kadar aksilik oluyor ki ilk üç ay aşı olan var mı bilgisi olan yazsın lütfen🙏🏻