Kubra2721 38+5 haftaligim bugun kontrolde bebegin suyu eşi kan akisi kalp atisi tum degerleri cok iyiydi normal dogum icin bekliyorum ama kilo alimi 37den sonra olmamis bi aksilik yok ama kilo almiyor. Son haftalari olan kasım anneleri bilgisi olan var mi 🙏
Denizmila21 Kubra2721 Benim de yavaşlamış . Normalde haftada 300 gram alıyordu . Şimdi 2 haftada 300 gram almış
Asudeprenses Kubra2721 artık gelişimi tamamlandığı için kilo almayacak,benim de öyle olmuştu ilk gebelikte, normal yani