Canım bu birazda genetik yapıyla alakalı. Yani senin ve eşinin kaç kilo doğduğu da önemli. Ben de iriyim eşimde iri. Ama ikimizde düşük kilo da doğmuşuz. Sonradan irileşmişiz:)benim bebeğim de minyon şuan. Canını sıkma her bebek kilolu doğacak diye birşey yok. Minyon olması sağlıksal anlamda bir sorun teşkil etmez. Doğduktan sonra kilo alır. Ben kilosu haftasına göre normal veya geride bişey demiyorum da doktorun minyon demiş ya o yüzden söylüyorum. 🙏🏻🥰