Bbbs Selam kızlar 21 haftalık hamileyim bu sürede sadece bir kez yedim ve şuan yine canım acaip istiyo…etsiz ve temiz düzgün yerden alınırsa bir zararı olmaz dimi.Yiyen var mı aranızdaa
bebeklibirisi Bbbs ben bulantımın olduğu zamanlar ful çiğköfte ile beslendim desem 😂😂 Ömer ustadan bol marullu söylerdik hep
Elifinannesii_ Çiğköfte yerken okumam peki 😂😂 etsiz ve temiz bir yerden aldığınız sürece hiçbir sıkıntı olmaz bana doktorum istediğin kadar yiyebilirsin demişti
MinikMucizeninAnnesi Çiğköfte karşı koyamadığım şeylerden biri diğeride sakatat 😀 Çok güvendiğim yerden haftada 1-2 kez mutlaka yerim etsiz ve temiz yerden olmak şartı ile 🙈🙈 Bir zararı olduğunu düşünmüyorum çünkü etsiz olunca bildiğimiz bulgur zaten 😬
Zuleyha_busra1 Bbbs valla ben sürekli yiyorum çünkü midem o tür şeyleri aliyo sadece sanmıyorum zarrali olacağını 😂
Minigin_annesi0 Bbbs bence bu eziyeti kendine yapma ya ben her canım istediğinde yiyorum haftada en az bir kere yerim etsiz zaten ne zararı olacakki🥰