Meleketinkaya bende aynı durumdayım yemek yiyemiyorum ilk hamileliğimde de 4 ay yiyemedim.şimdide 12 haftalık hamileyim kilo almaktan geç başlarda veriyorum bile bi kaç kilo😒ama vitaminlerimizi içiyoruz ya onlar yiyemedimiz yerine fayda ediyo🙏🏻Bide benim kanımda demirim çok düşük hapta fayda etmiyo bidaki kontrole damardan sermdan demir verecekler 😒çevreye bakma kilo alsan kilo almışın hemen derler almasan hiç belli deil derler.boşver takılma onlara. Benim ilk hamileliğimde 6. Aydan sonra karnım çıkmıştı banada aynısını diyolarda ama bebeğin sağlıklıysa hiç bi önemi yok kızımda doğduğunda gayet iyiydi kilosu😉şimdide karnım hiç belli bile deil inş bundada geç çıkar çok kilo almam bile diyom. Çünkü fazla kilo bebeğe zarar faydası olmuyoki aksine doğumuda zorlaştırıyo yani😑