Derin34-23 ne kadar sabırsızlanırsan o kadar gec oluyor ya 🤦♀️😁 bende 37 den beri istiyorum ama 39+4 olduk. bugün yarin kendi gelmezse cuma oyke yada böyle dogacak dedi doktorum. 4 kiloyu gecmezse normal denicez önce gecerse sezeryan dedi. 40 olacak yani haftasi bekliyorum 🤷♀️ bana kalsa 37-38 de gelsindi. 🤭