Derin34-23 devlete gidiyorum canım sıra bulmak zor oluyor artık en son acile gitim dayanamadım nstte baglayın bakın bi dedim serum verdiler pek ilgilenmediler normaldir dediler ama benim erken Doğum riskim var neten baktıgım da da belirtileri cıkıyor artık Cuma günü randevum var kadın doguma rica etcem ntsye bakması icin cünkü geçmek bilmeyen bel ağrım var ılık duş ta fayda etmiyor artık mide bulantısı yanma ishal bel ağrısı neten bknca dogum sancısı olrk cıkıyor ama doktora gidiyorum umurlarında degil