esraf07 Ankara lokman hekim hastanesinde Elif terziye giden var mı acaba bi arayış içindeyim bu doktoru merak ettim ???
Seyma_88 esraf07 ben Elif hocaya gidiyorum çok ilgili güleryüzlü bi kadın sadecece randevu sıkıntısı oluyor çok fazla yoğun
Eso-ttk esraf07 Ben şuanlık elif hanımdayım kendisi çok güleryüzlü naif bir insan ama bi kaç ay önce bi tanıdığım lokman hekimde doğum yaptı bende sordum nasıldı vs diye memnun kalmadığını ekstra ücret çıkardıklarını falan söyledi ama elif hanım gerçekten işini hakkıyla yapan pozitif bir doktor.
Dilanalkn Ben gidiyorum canım çok memnunum pilates salonum var kadınlarla çalışıyorum herkes çok memnun kalmış kötü yorum duymadım. Tek kötü yanı çok yoğun
Dilanalkn Azizaslan salonum kadınlara özel tesettür için uygun etlik aşağıeğlence de 🥰 hamile pilatesi dersleride veriyoruz Lotus Pilates
Dilanalkn Azizaslan Lotuspilatesstudyo İnstagram adresimiz burdan dm yoluyla bilgi alabilirsiniz:) pembe lotus çiçeği var lotus df
Kalkgidek01 Bir arkadasım gitti mennundu kaldı banada önermişti ama ben erkek doktor tercih etmek istiyorum o yüzden gidemedim
icefrezya Bende gidiyorum ona, elhamdulillah memnunum. Yaklaşımını, konuşmasını sevdim. O yoğunluğuna rağmen ilk hastası sizmişsiniz gibi davranıyor. Allah yardımcısı olsun.