Tam bugün 36 haftam doldu 37. Haftaya girdim fakat sabah beri bir kasık ağrısı yaşıyorum sol kasığım ağrıyor bacağıma da vuruyor ağrı arada belime de vuruyor çocuğun hareketlerini çok şükür hissediyorum ama geçmedi bir türlü dayanılmayacak gibi değil ya da acı eşiğimin yüksek olduğunu söyler herkes belki bana hafif geliyor bilmiyorum su an bile hareket halindeyim hala hareket etmeme engel değil ama rahatsızlık veriyor yalancı sancı bizim eskilerin degisiyle yoz ağrı bu kadar sürer mi bu durumu yaşayan var mı