ozlemabdullah Bebeğim bugun 8 haftalık oldu onun için kıyafet almak istiyorum ama herkes karı çıkıyor. Neden ben kimse anlamıyor. Siz bu hafta da naptınız...
edasteff ozlemabdullah 20 haftaya kadar herkes alınmamasını söylüyor ne olur ne olmaz diye sana da o yüzden alma diyorlardır sıkma canını sonra bol bol alırsın
Hgemr ozlemabdullah 20.haftadayım ve hâlâ hiçbir şey almadımk.Ilk haftalarda kaybetme korkusu yaşadım. Sonra cinsiyeti belli olsun dedim. Cinsiyeti de belli değil.Ayrıntılı sonrası almayı düşünüyoruz.
Kumral60 ozlemabdullah canim heycanini anliyorum bende alcaktim bir parça annem ve magazdaki kadin alma dedi ilk 3 ay dusuk tehlikesi oldugu icin ne olur ne olmaz sonra uzuluruz diye diolar ben dusuk yaptim suan tekrar kaldim 20 haftada basliycam yoksa alinmasinin bir sakincasi yok canim.
Bahar54 ozlemabdullah kiyafet vs alinca biraz kaptirmis kabullenmis gibi oldugunu dusunuyorlar sanirim o yuzden karsi cikiyorlardir daha tutunma asamasinda cok kucuk :) ben 30. Haftamda baslamistim ama korkudan degil üşengeçlikten :))
Esesli ozlemabdullah ben 10. Hafta da düz beyaz bi zıbın aldım. Oda yeğenim olacaktı ona sürekli kıyafet alıyordum eşim bizim bebeğimize neden almıyorsun dedi diye. Sonra 16. Haftada cinsiyeti öğrenince bi kaç birşey aldık. Ama tam tamına alışverişi 30.haftada tamamladım
[silindi] ozlemabdullah almak istiyorsan al tabi erken ama heves ediyorsan al kimsenin karışma hakkı yok☺️ Ben 33+4 haftalığım ve bir sürü eksiğimiz var eşim alırız daha var diye diye bu zamana geldik annemler de daha eksiklerini tamamlamadı beşiğimiz bile duruyo😒 ben birkaç parça birşey aldım onun dışında diğer ihtiyaçlar duruyor🙄
Bahar11mucize ozlemabdullah bende senin gibiydim aldımda valla insan hevese ediyo rabbim korusun inşallah bişey olmaz tabi şuan 18 haftalık okduk hala almaya devam ediyorum napim 🙊😉😊 rabbimmgiydirmeyi nasip etsim. 🙏
umranozby ozlemabdullah sizi çok iyi anlıyorum bir doktor şöyle yazmıştı bebek 10 haftaya kadar sizin değil diye 20 den sonra başlayın derim ben 26 dayim sadece bebek arabası aldık 😂 bu ay başlıyacağız inşallah
pnrylcn ozlemabdullah canim bende almak istedim ki aldimda benim kendi annemde aliyordu 😂 ilk 7+1 gunlukken aldik. Istanbula gitmistik annemle eminonune ordan agiz bezi bebek kundak battaniyesi falan aldik. Boyle seyleri alabilirsin krem rengi aldigm icin hem kiza hem erkege uyumluydu 😊 aldikca daha cok mutlu oluyordum o yuzden seni cok iyi anliyorum. Kendini nasil iyi hissediyorsan oyle yap. Ben kesinlikle 30.haftama kadar bekleyemezdim 😂 suanda 37+2'yiz ve bebegimin her seyi tam 4 4luk eger son zamana biraksaydim kesinlikle bu kadar olmazdi. Ki ben ne aldiysam hep kagida yazdim giysilerini ay ay aldim tulum alt ust corap zibin onluk vs hep bunlari yazdim unutmaym diye cunku 30.haftamda hepsini yikadim. Ve suanda hic pisman degilim. Iyi ki de tek tek almisim yavas yavas. Cunku biranda birden alinmiyor bu kadar sey her sey para. Ama zamanla tek tek alinca tamamlaniyor 😊😊
SerapTadelenTtnc ozlemabdullah ilk bebeğimde hemen aldım sonra düşük yaptım aylarca o kıyafetlere sarılıp koklayıp ağladım çok acı çektim bence de alma hem cinsiyetini öğrenir öyle alırsın çok erken ve daha yolun başındasın çok vaktin var
mucizemizibekliyoruzz ozlemabdullah öncesinde hevesleniyorsanız ufak bişeyler alabilirsiniz ama en güzel detaylı ultrasondan sonra almak iyi bence çünkü cinsiyetide kesinleşiyor. Ama bebek arabası vs alabilirsiniz unisex şeyler alırsınız
Minikmucizem1 ozlemabdullah 11 inci haftada basladım bende cinsiyet öğrenir öğrenmez insan dayanamio gördüğü mu alıom
istanbulluanne Ilk 3 ay düşük tehlikesi olduğu için bence almayın. Ben ilk hamile kaldigmda kendim değilde kaynanm bi sürü sey almis nitekim maalesef düşük yaptm. Simdi yine 22 haftalik hamileyim hala bi korku var ve hic bsey almadim. 7.aydan önce alamamda heralde . O yüzden bence bekleyin cinsiyetini öğrenin en azndan daha iyi olur.
Aleynaarslan ozlemabdullah 19. Haftada belli oldu bizim cinsiyet 😊 öğrendiğiniz gün aldık ilk kıyafetini eşimle birlikte bana da alma diyorlardı uğursuzluk mu getirirmiş biley mi olurmuş ne hurafelere inanmıyorum çok şükür bebeğimizde sıkıntısı Yok son 15 gün kaldı Doğuma
Zeynepsa ozlemabdullah Ben 30. haftadan sonra aldım heralde :) Al gitsin kuzum içinde kalmasın ama 1 takm falan abartmadan yani
ozlemabdullah Hepiniz çok güzel şeyler yazmışsınız tatlı anneler bende bir bebek düşürdüm ama korkuyla nereye kadar haklısınız biraz daha zaman gecsın en azından 3 ay bıtsın hareket etmesini dört gözle bekliyorum şimdi annemiyim değilmiyim anlamadım resmen herşeye alınıyorum. Hepinize çok teşekkür ederim...
selen8sefam Ben ilk hamileliğimde almıştım bi erkek ayakkabı bi kız sonra kaybettik çok üzüldüm onları görünce daha çok üzüldüm bu hamileliğim de 20.haftaya kadar bişey almadım yine aynısını yaşarım diye. Bencede çok erken daha alacak bir sürü vaktin olacak merak etme 🙂
busrasahinn ozlemabdullah ilk hamileligimde bende çok heveslendim ufak tefek şeyler aldım düşükle sonuçlandı çok üzüldüm onları gördükçe sonra dayanamayıp kaldırdım ortalıktan öyle kaldirmisim ki şimdi yine hamileyim ve çok zor buldum geri tabiki böyle olcak diye bişey yok Allah korusun sana bağışlasın evladını ama bencede alma ben 20 bittikten sonra almaya başladım 30+3 üm çok şükür eksiği kalmadı erken şimdi bence rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🙏😘