Patisever Haftadayım Artık gelmesini bekliyorum zaten . bugün sabah sanki adet biterken kahverengi akıntı gelir ya öyle leke geldi akıntı ile birlikte lavabo sonrası gelmeye devam ediyor ama ağrı sancı yok yarına da gün verdi doktorum suni ile başlatacaktı belki gerek kalmaz diye dua ediyorum sizce bugün gelir mi gelmek bilmeyen oğlum 🥴🥰😅
Kbra240 Patisever inşallah hemencecik gelir bebisin yeni nesil bebisler kendileri niye gelmiyor ya eskiden annelerimiz nasıl doguruyomus Suni sancisiz şimdiki bebekler nazlı mi ne 🤷♀️
Ozlem2904 Patisever nişan olabilir :) bazi hamislerin nişandan 2 3 saat sonra dogumlari baslamis bazilarinin haftalar sonra ama siz zaten 41desiniz :) insallah saglicakla kolay bir sekilde bebeginizi kucaginiza alirsiniz :)
_Aysgll_ Patisever Merhaba. Kaç ta doğum yaptınız acaba 🙈 Biz de 41+2 ile hala bekliyoruz . Vakit guzadikca tedirginligim artiyo
Patisever Kbra240 inşallah tatlım beklemedeyiz. Keyfine düşkün diyor doktorum ultrasonda da gülücükler atıyor belli ki öyle yeni nesil 😅 ama biz anneler çok sabırsızız. Umarım her bekleyen beklediğine kavuşur 🥰🤍🙏🏻
Kbra240 Patisever yaa gülücüklerini yesinler onun 💕 inşallah sizinde doğumunuz çok çok kolay geçer benim biraz daha var sanırım erken gelip supriz yapmazsa 33+6🌸