Seresozge ebebekten aldım ben ilk bebeğime artık sığmadığı için yatak aldım şimdi yeni bebeğime kullanıcam bayağı büyük bizim ki sepet tarzı değil tutup ayağa kalktığı zamanları içinse bi kademe aşağı iniyor tüm setti yatağı çarşaf yatak örtüsü yastık cibinlikhepsibeşiğin içindeydi çok memnunun ben basit bişry de değil