Ben epilasyonluyum yılda bir kere yaz öncesi gider bi seansta hallederdim, hamileliğimin ilk 3 ayı kılsız tüysüz geçti sonra bir başladı, gitmedim epilasyona zararlıdır diye gerçi doktora da sormadım ama neyse ağdaya başladım mecburen ayda bir kontrol öncesi gittim yeterli oldu da ama 3 hafta gibiyken çıkıyor tekrar, tüm o epilasyon hormonlar yüzünden havaya gitti, haftaya 32.hafta kontrolümüz var sonra sık sık görüşeceğiz dedi doktor her hafta mı çağırıyor napıyor bilmiyorum ama jilete de geçersem bu sefer iyice kıllar fışkıracak 😒😒e 32haftadan sonra da alttan muayeneler başlayacak yazıyorlar burada 🤦🏻♀️Ne yapmak lazım?