Kızlar 8+2 deyim birkaç gündür kahve rengi akıntılar geliyor pazar günü acile gittim ultrasonla bakıldı beta hcg ve idrar testi alındı sorun olmadığını söylediler yaşayan var mı bu durumdan özele gidemedim daha randevu zamanım gelmediği için ne yapmam gerekiyor bilmiyorum fikir verebilir misiniz?