Brvndkm Merhaba ben iki kürtajdan sonra yine hamileyim keseyi ctesi gördük çok şükür 🤲🏻Rabbim çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşayacağım diye belirtim pek yok ondan da korkuyorum belirti olmaması normal mi acaba
Bbbs Brvndkm Merhaba kaç haftalıksınız şuan?ilk haftalar çok fazla halsizlik dışında aman aman bir belirti yasamamıstım bende..bulantıları bile biraz daha hafta ilerledikçe yaşamaya başladım..içinizi ferah tutun güzel dusunun hep…herkesin hamileliği farklı
Ozlem2206 Brvndkm rabbim bağışlaşın herkesde belirti olacak diye birşey yok kıyaslama yapılmamalı siz rahat olursanız emin olun bebekte o kadar güzel ilerliyor herşey
Nghnnnn Brvndkm Allah bağışlasın inşallah sağlıkla kucagina alırsın. Hiç sıkma canını hamilelikte kişiye özel bence benimde hiç belirtim olmamıştı bence bunun tadını çıkar stres zaten iyi bişey değil beslenmene bak belirtin olmaması daha da iyi hatta
Busakts Brvndkm ben 10 haftalık oldum hala hiç bir belirti yok ara ara minik bulantı dışında hamile olduğumu bilmesem hamileyim diyemem :) içinizi ferah tutun ne güzel kolay geçecek inşallah
Bbbs Brvndkm Ben o haftalarda daha yeni hamile olduğumu öğrenmiştim..ve hiç bir belirtim yoktu bir gün adet gecikmesi sebebi ile öylesine bir acabami dediğim için test yapmıştım..bence gereksiz yere kendinizi vesvese yapmayın..Allah’ın izniyle herşey yolundadır..