Sedaaaa2 ben o 2 kere kan alımını şey diye biliyorum. Şekeri içtikten 1 saat sonra alınan kan 1. Saat açlık tokluk kanın, kan alındıktan 1 saat sonraki kan alımı ise 2. Saat açlık tokluk kan sonucun diye biliyorum. Bende daha yaptırmadım perşembe günü yaptırıcam inşallah ama burdan duyduğum kadarıyla öyleymiş sanırım