Hilal1907 Ben 3 sene önce yumurtalığımda kist olduğu için ameliyat olmuştum baya baya açık ameliyat oldum öyle laparoskopik falan da olmadim sezaryen gibi kesildim hatta izi bile var sonrasında çok zorluk yaşadım hele ki o ilk kalkıştan tut da sondanin çıkarılması falan beni zorlamıştı o yüzden sezaryen kesinlikle istemediğim bir şey çünkü başıma neler geleceğini biliyorum hayırlısı olsun , 🙏