Sinemmmmm58 çok şükür bana sancı falan vermediler direkt sezeryana aldılar yoksa doğumda bebeğimi kaybetme olasılığım çok yüksekti kordonu dolanmış düğüm olmuş kan akışı hiç yoktu o doktorlar dan Allah razı olsun gerçekten işlerinin hakkını veriyorlar tabi bazıları hariç