Arkadaşlar 1 haftadır soğuk algınlığım var, yeni yeni toparlıyorum ama öksürüğüm geçmedi.
Sert bir şekilde öksürünce çok hafif bir ıslaklık hissettim çamaşırımda. Baktığımda ufak bir damla kadardı. Sizce bebeğin suyu ile ilgili bir durum mu, yaşayan var mı? 32+2 haftalığız