Civcivinannesiii Dun idrar vermistim simdi sonuca baktim Lökosit 16 cikmis yuksek Referans deger 0-5 olarak gorunuyo Simdi bu ne demek oluyyo kizlar bilen varsa
Nalan53 Civcivinannesiii idrarında azıcık ta olsa enfeksiyon var demek bana doktor oyle dedi yani tek kullanımlık bir şaşe toz verdi bol su iç dedi
Melikeakarsu Civcivinannesiii bnde de çıktı enfeksiyon yalnız doktorum ilac vermedi hamilelikte normal dedi olur dedi bol bol su iç geçer dedi antibiyotik vermek istedi
CanselUrgnc Civcivinannesiii bende de çıktı fitil verdi okadar dikkat etmeme su icmeme rağmen fitilde ayrı sıkıntı ya 🤦😀
Civcivinannesiii Nalan53 hafi yaa en korktugumda seydi enfeksiyon 4 lt ye yakin su iciyorum. Bende🤦♀️ Simdi doktora da attim sonucu ne diyecek umarim atlatirim insallah
Civcivinannesiii Melikeakarsu bakalim.benm doktor ne diyecek cevap bekliyorum 🤦♀️4 lt ye yakin su iciyorum insallah su ile atlatirim
Melikeakarsu Civcivinannesiii su birebir lavabo ihtiyacını erteleme nasıl hissettin direk git lavaboya doktorum öyle demişti bana bol su icerek o mikrobu atarsin dedi idrarla
Civcivinannesiii Melikeakarsu benm doktorda simdi ilaca gerek yok bol su ic atarsin yazmis.😊 Senin dediklerinide dikkate alicam canm cok saol
Melikeakarsu Civcivinannesiii benim doktorum Da öyle dedi bana ilac vermedi antibiyotik zararlı dedi vermedi bol su iç lavabo ihtiyacını erteleme hissettiğin an git dedi bol su icerek atarsın dedi mikrobu ilac taraftari degil pek 🤦🏼♀️
CanselUrgnc Melikeakarsu evet çok iğrenç bişey geçti gibi ama inşallah gene olmaz onu kullanmak istemiyorum bidaha 🙄