Damla00 bazen yan etkiler oluyor o yüzden.. Ben femara kullaniyorum son aylarda olmadı ama ilk ay çok acılıydı vajinal kuruluk yanma ve yapmıştı.. ilişki günleri verdi doktor o zamanlarda bile çok zorlandım. Doktor bana kayganlastirici jel verdi ama almadım şuan iyiyim bu haftada femara kullaniyorum aynı etkiler olmuyor artık