Nslhnfdn Dilara93 en sonki randevum da 3 saat doktor bekledim. Once serviste dediler sonra ameliyata girdi dediler en son da ogle saati geldi yemegini yemeden gelmedi doktorumuz 3 saat doktor bekledim resmen
ZeykemKaya Dilara93 ya ozel oldugu ıcın gıren cıkmıyor doktorda on saat acıklama yapıyor benımde oyle yanı bızde beklıyoruz malesef hep rahat yarım saat aksıyor hele bıde doguma gottıyse varya 2 saat beklıyoruz ama yapıcak bısey yk yınede doktorumu sevıyorum
demettt Bihilal gittiğim hastanede öğle arasında hem yemek hem yatan hastalarına baktığı için doktor anlayışla karşılıyorum beklersem eğer sonuçta bende yatabilirim ve acil bişey olabilir
Duamm Dilara93 Bizde tam saatimizde orda oluyoruz en az 10 dk bekltiyolar içerde hasta olmadgı halde👊👊👊