Anniii Kızlar benim gibi olan var mı normalde tansiyon hastalığım yok ama hamilikte tansiyonum hep 8 e 5 çıkıyor çok düşük aslında tuzlu da tüketiyorum tansiyon düşüklüğü sürekli uykumu getiriyor beni halsiz yapıyo kızımla rahat vakit geçiremiyorum
Melikeakarsu Anniii tansiyon degerlerimiz aynı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Benimde basım cok agriyor sabahları kusuyorum tansiyon dusuklugunden bsii olmaz yüksek olması iyi degil çokta tuz kullanma zararlı bebege dengeli bi şekilde
aygnaygn Anniii bende cok yasadm suan 15 haftalgm ama ara ara geme oluyor ozellkle dun bayılıyordm az daha hemen uzandm ama yuksek tansyondan iyidir diye dusunyrm canm normalmiş oluyormus ❤
Zaynep-07 Anniii benimde öyle hep 8 e 5 9a 5 çıkar hamile kalmadan önce de öyleydi Bi dahiliye doktoruna sormuştum herkesin Bi tansiyon değeri vardır demek ki sn düşük tansiyonlusun demişti. Benimde çok halsizliğim gücüm olmuyor evin işini zor yapıyorum bundan mıdır bilmem olabilir 🙄
Selin12- Anniii canım benimde hep o şekilde kan tahlili yaptırdın mı sade maden suyu iç canım ve herseyi tuzla ye ve ac kalma
minikanne- sanırım hamilelikte yüksek tansiyondansa düşük tansiyon daha iyi ki zaten hamilelikte tansiyon düşük çıkıyomuş baş dönmen bayılman olmadığı sürece yediklerinle dengede tutmaya çalış canım
Anniii minikanne- evet doktorumda öyle dedi yani tuzu abartmıyorum çok fazla zeytin yiyorum ayran çok az tuz atıyorum o kadar
Anniii Melikeakarsu ben kusmuyorum bitek araba tutuyo ne zaman arabaya binden kusuyorum kız çocuğuna hamileyim seninki erkekse ondan kusuyorsundur canım
irem 26haftalığım şuan başından beri hep düşük. Tek eksisi halim olmuyor bazen hiç kolumu kaldırasım gelmiyor. Doktoruma sordum yüksek olmasından çok çok iyi dedi. Yüksekten korkuyoruz dedi. Çıksın diye tuzlu tüketmeyin bu sefer ödem oluşacak hep
Anniii irem evet bı ara canım hep Limon ve tuz yemek istedi sürekli yedim ödem oluştu bile ama artık kestim tuzla limonu normal şeyler yiyorum
Melikeakarsu Anniii daha 12 haftalık cinsiyetini bilmiyorum Bnde kız cocuga hamile olanlar kusar diye biliyordum
SuperrMomm Melikeakarsu Valla 3 aydır kusuyorum devam da ediyorum oğlum olacak :) bence doğruluk payı yok ve aşırı ekşi yiyorum ye ekşiyi doğur Ayşe’yi gibi ahahah ama erkek🤷🏼♀️🙃
Anniii Melikeakarsu çevremde erkek çocuğa hamile olanlar hep kusuyor . Ben hiç yaşamadım ilk kızımda da bundada çok rahatım düşüktansiyon dışında 👑
Symylldz Melikeakarsu 21 haftalığım kızım olacak hala devam ediyor kusmalarım doğruluk payı tartışılır 🥺
Anniii SuperrMomm erkek çocuğuna Hamile arkadaşlarım var oNlarda aynı sürekli kusuyolar birşey yiyemiyolar . Ben ilk kızımda hiç yaşamadım şimdi ikincide kız yine hiç midem bulanmıyo herşeyi yiyorum bazen diyorum keşke midem bulansa bu kadar yemesem 😂
SuperrMomm Anniii Mesela dimiii o yüzden hiç alakası yokk🤷🏼♀️ Ama Keşke yerinizde olsammmm🥺🥺🙃🙃 Yemek yemeyi o kadar özledimmmm kiiiii diyorum davul olsam gık demicemmm🤪🤪
Anniii SuperrMomm Yaa bende niye olmuyor 61 kilo oldum 😂 53 kiloyla Hamile kaldım henüz 18 haftalığım çok kilo aldım durduramıyorm kendimi doktorumda söyledi çok kilo almışsın dikkat et dedi
Symylldz SuperrMomm iştahla iğrenmeden kusma korkusu olmadan doya doya yemek yemeği özleyen herkese selam olsun 👏🏻😂
SuperrMomm Anniii 8 kilo aslında çok değil de son aylarda çok kilo alındığı için doktorlar şimdiden önlem almak istiyor 🥺🤷🏼♀️
Anniii Zaynep-07 Bence ondan Benim hamilikten önce böyle bir şikayetim yoktu çok halsizim bide iki yaşında kızım var onunla ilgilenecek enerjiyi zor buluyorum
Anniii SuperrMomm ilk 5 ay için çok geldi bana şimdi baya dikkat ediyorum dün hiç ekmek yemedim ara öğünde yulaf ezmesi yedim aciktigimda ceviz elma vs yedim akşamda sadece çorba içtim uyudum bide egzersiz yapıyorum inşallah işe yarar 🤗