Zynpxx Güzel anneler göbüşleriniz ne alemde çok seviyorum göbüş postlarını😅Ve kilolarınız ne alemde ben 21+3’üm 5 kilo almışım fena derecede iştahım açıldı😲
lunam Zynpxx 21+6 göbüş aldı başını gidiyor 😄 bu kadar erken çıkacağını tahmin etmemiştim. Dışarıdan belli oluyor artık. İlk aylarda 3 kilo vermiştim. Onu geri aldım, üstüne 1 kilo daha aldım 😬
Feyzaveannesi Zynpxx 21+6 haftalığınz 4 kilo aldım şimdiye kadar çok tatlı bir göbüşümüz var. Çokta Güzel hareket ediyor oğluşum 😊
teletabi Zynpxx 22 haftalığız şuan 48.5 kiloyum 42 ile hamile kalmıştım. Ama ben yemek yemeyi seviyorum 🤣🙈göbiş biraz belli ama çok değil
Beyzan738 Zynpxx 20+3 💙gobus çıktı Aşırı canm sürekli bsyler istyor çikolata tatlı kurabiye poaca türü 😩😩
Mervesmsek22 21+3 4 kilo aldım bu ara benimde aşırı iştahım açıldı ve aşırı sırt ve bacak ağrım başladı sizdede oldumu kızlar?