Merveefekrbn Kızlar 23 haftalık hamileyim doktorunun verdiği kan ilacı ve vitaminini düzenli kullanamadim kan ilacı çok bulantı yapıyor kan ilacını bu zamanlarda kesen oldu mu yoksa doğuma kadar içildi mi yardımcı olur musunuz? ?
Ladess Merveefekrbn kan ilacını gece içiyorum ben karnım tok olmuyor,kan değerlerim çok düşük değil bir hafta kullanıyorum bir hafta kullanmıyorum ben ,illa kullanılacak diye birşey de yok ayrıca kanınız iyiyse .
svmeybgl Merveefekrbn ben 12 haftadan beri kan ilacı kullanıyorum . Gebeliğimi öğrendiğimden beri de imom omega ile multivitamin kullanıyorum . Doktor devam et diyene kadar Demir’i . Doğumdan sonra da multivitaöine devam etmek istiyorum.
ozgeya Merveefekrbn hamileliğimin en başından beri düzenli olarak imom ve ferrum fort kullanıyorum.şuan 32 haftalık oldum ama doktorum kesmiyor.
Gozdeerdem Bende 21 haftalık hamileyim canım geçen hafta doktorum bana da kan ilacı verdi 14 ten 10 a düşmüş OROFERON kullanıyorum hiç bi yan etkisini görmedim. Sanırım. Yükselene kadar kullanmak gerekicek tahminim oyle.
Nestlenesfit Mutlaka içmelisin kan ilacını ben ac karnına hergun bır tane ferrum fort içiyorum. Suan 35, haftadayız kan degerlerım oldukca iyi🙏🏻 Cok kan kaybedecegız o yuzden onemli
Gozdeerdem svmeybgl yaaa 🙄🙄 ekstra ne yapmak gerekir peki. Kan ilacı kullanıyorum.pekmezi de ekstra içiyordum ama.