Asyaoguz Arkadaşlar 33 haftaligim bu iki gündür karnım aşağı inmiş vede bacaklarımda çok yanma ağrı var kuyruk sokumumdada çok ağrı oluyor bunu yasayan varmı lütfen bilgi verin
Tgbpoyraz Asyaoguz kuzum ilk gebeliğimde 34-35 haftalıkken inmişti benimde ama bebeğin şekline göre de öyle görünüyo sanırım hemen doğurmadım ama korkma çok endişeliysen görün doktora
Cemresra Asyaoguz bende 33 haftada yım benimkide asagı da baya belli ama cumartesi kontrolde doktor soyledı dogum pozisyonu almıs gununu beklıcek gibi ama bı sancıya bakar acılma dedi simdilık sıkıntı yok ama yurume de zorlanıyorum bacagımın arasındaymıs gıbı
Gonca68 Banada hep diyorlardı asagıya inmiş bebek ama doktora sorduğumda hayır bebek normal seyirde gidio aşagıya inme falan yok demişti bi doktora sorsan daha iyi olur bence