Mucizebebek5860 27den beri çekiyorum pelvik ağrısını malesef bebek 2 aydır ters duruyor kontrollerde doktor hem doğum yaklaştığı için hem de bebeğin duruşundan kaynaklı olduğunu söyledi. Oturduğum yerden kalkınca yatakta dönünce bile ağrıdan zor dönüyorum 34+4 olduk