Hanımlar 32+3 günlük hamileliyim rahim kısalığım vardı 3.5 mm şimdi kontrolden geldim 2.mm düşmüş heran erken doğum olabilir dedi doktor tuvalet haricinde kalkma dedi çok riskli dedi haftada kontrole çağırdı 1 hafta önden gidiyormuş bebeğim 2 kilo şuan ciğer geliştirici yapmak istemiyorum bebegi strese sokup ters bişy olabilir dedi eger çok sancın olursa gel yapalım dedi çok korkuyorum ne yapma lazm bu durumu yaşayan varmı nasıl bi süreç izlediniz