Ylz_ Merhaba arkadaşlar , 32. Haftada hala bulantı hapı içiyorum hapı içtiğim halde kustum. Normal mi doktora gitmeli miyim
asdfg3 Ylz_ normal bence kusmanin ne gibi tehlikesi olabilir ki son trimester de tekrar kusma bulanti yasayan cok oluyor☺
Alka Ylz_ kusmuyordun da yeni kusmaya basladiysan enfeksiyonun olabilir canım bence . Bende öyle olmuştu 1 hafta yattım hastanede .
kizininannesi Ylz_ bende saçları oluşmaya başladığı için kusma olur diye duymuştum yine de doktoruna danış istersen için rahat etsin
KadersizMelek Ylz_ 34+4 daha sabah kustum canım, vallahi kusma geldiği an hiç bir şey engel olmuyor yani çıkacak olan çıkıyor önüne geçemiyorsun. Ama artık çocuk büyüdüğü için çok zorlanıyorum resmen heryeri batıyor zavallı kuzum içerde daha da sıkışıyor😥
Ozlem2904 kizininannesi bana o cok sacma geliyo🤷♀️ bebek suyun icinde zaten yani saclarin mideye naisl b etkisi olabilir ki?
Ylz_ Prilam dr aldım sabah bulantı ilacı ona rağmen olunca belki de üşüttüm . Geçmezse doktoru ararım