Yarın doğum yapacağım kısmetse kızlar. Yanımda refakatçim olarak ablam kalacak e tabıkı lazım olur dıye birde eşim. Var efendim neymıs ıkı kısı refakatcı alamıyorlarmıs boyle bı sacmalık varmı ?ben hangısını bırakayım eşim olması lazım tutkı bırsey lazım oldu e tecrubelı bırı lazım ablam da lazım acayıp moralım bozuldu