Annelerim merhaba ikili tarama değerlerim çıktı , sabahtan beri araştırmaktan başım ağrıdı doktorum bir buçuk hafta yok randevuda alamıyorum çok endişeliyimm.. Down sendromu riskimiz 1/10000 çıkmış çok şükür ama .. Free Beta Hcg : 12.6 , Papp değerim 1.32 bu değerler çok düşük değilmi , bu şekilde çıkıp sağlıkla doğuran oldumu .. Pıhtılaşma için ekstra coraspirin kullanıyorum ve 6. Haftadan beri hergün az az gelen bir kanamam var doktorum kanamaya normal diyor bebeğimde sıkıntı olmadığını söyledi ama değerlere çok takıldım başım ağrıyor stresten 😐