Brckckk Kızlar bebek alışverisinde sona geldim sayılır ama bebek göbek bağı düşene kadar zıbın giydiriliyor mu yoksa hastane çıkışının içinde ince olan şeyler gibi mi almalıyım
Esmaonur Brckckk bende zıbın aldım, ablamda doğduğundan itibaren zıbın kullanmıştı hep. Atlet hiç aklıma gelmedi o yüzden
DefneRana Brckckk 10 lu takımın içindeki dikişsiz iç zıbın ben ondan aldm 3-4 tane düşene kadr onu kullandm