Poyrazin_annesi Kızlar evde tekım 23 haftalık hamıleyım kahvaltıdan snra mıdeme bı agrı gırdı bayılcam nerdeyse napmalıym acil cok kotuym
MerveNur- Poyrazin_annesi geçirecek bir yöntem maalesef bilmiyorum sabah bi postta ılık süt iyi geliyor diye gördüm benim de çok ağrım vardı dün akşamdan itibaren rennie şurup kullanmaya başladım şu an iyiyim
AdenEva Poyrazin_annesi bu kadar acilse ve bayılacak kadar kötüyseniz buraya neden yazıyorsunuz hastaneye gitmeniz daha mantıklı değil mi
MerveNur- Poyrazin_annesi ben de öyleydim vucudum güçsüz kesilmişti ama eşim falan gelince yemek yedim sonra sadece ağrı kaldı o yüzden acile gitmedim bence imkanın varsa acile git serum falan veriyorlarmış
Dilekonsekiz Gavıscon var mide yanması için ben onu kullanıyorum bide mide koruyucu kullanıyorum beni baya rahatlattı istersen sağlık ocağına git yazdır hemen çekme ağrıyı