GulerDoganAslan ben devlet hastanesinde Doğum yaptım ve tek sıkıntım açılma tam olana kadar her sancıyı nst de bağlı ve yatarak çekmekti bi kere ayağa kalktığımda daha az sancı hissettiğimi farkettim sanırım bebeği tehlikeye atmamak için böle yapılıyo tek doktor nöbetçi olunca