Kızlarr ilk gebeliğim bugün ikili test sonucumu göstermek için gittim muaenede doktorum erkeğe benziyor dedi gösterdii 😍ama 10 gün sonra gel 3 lü testte netleştirelim dedi☺️☺️Nasıl mutlu oldum hamilelik haberinden daha heycanlıymış bu cinsiyetini öğrenme mevzusu🥰