Aynurm Ilk gebeliğimde 9 haftalikken kalbi durdu, 2-de boş gebelik oldu. Şimdi 3-cü kez korunmama rağmen 5 haftalık hamileyim. Yine boş gebelik olur diye korkuyorum.
annesi_ Aynurm Benimde rahim kalp şeklindeydi operasyon oldum ve şuan 36 haftalık hamileyim 4 kürtaj yaşadım hep 6.haftasında kalbi duruyodu 1 tanede düşük oldu benim rahimden kaynaklıydı çok şükür doktorum düzeltti 🤲🏻🤲🏻
Aynurm @“Ley-24” nasil geri dondu? Yani şimdi yine mi Y şeklinde? Hayırlı olsun, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Aynurm @“annesi_” @“annesi_” şükürler olsun, ben de operasyon geçirecektim, plansız şekilde hamile kaldım. İnşallah bu defa bişey olmaz
annesi_ Aynurm inşallah canım sağ sağlim kucağına alırsın inşallah herkezde aynısı olucak diye bişi yok yani benim sıkıntım vardı doktor 10 tanede yapsan aynı olur hep dedi iyiki olmuşum operasyon