Hanımlar gerçi bugün kontrolüm var doktora soracağım ama doktor bazen sadece kaşıntı varm diyor yoksa çokta bakmıyor gibi.. ama fitil koyarken elime ıslaklık geliyor ve ağrı yapıyor yumurtalıklarımda kaşıntı ve koku yok ama illa kaşıntı ve koku mu olmalı vajinal mantar da ??