Sarem canim cok gecmis olsun.. Bende ilk gebeligim de kurtaj oldum. Cok kucuktu belki ama psikolojik olarak cok kotu bir durum. Benim doktorum rahmin tam toparlanmasi icin 3 ay korunmami onerdi. Ama baska bir doktor ayni gun 1 adetten sonra korunmayi birakabilcegimi soyledi. Ben 3 ay korunmayi tercih ettim psikolojik acidan da toparlanmak icin... 3 ay sonra biraktim korunmayi. Korunmayi biraktiktan 3 ay sonra hamile kaldim. Rabbim insallah saglikla kucagima almayi nasip eder.
İnsallah sana da saglikli bebisler nasip etsin rabbim istedigin zamanda 🙏 bol bol dua et