Kaderyerrr Kızlar 39+3 deyim yarın kontrolüm var doktor alttan muayene edicek ve bazen doğumu tetikler muayene dedi varmı muayeneden sonra sancıları gelip doğuran?
Betl Kaderyerrr ilk gebeligimde tabi cahilim her ağrım oldugunda her ıslaklık hissettiğim de hastaneye koşar onlarda illa alttan muayene ederdi ama 40+1 de doğurdum hiç tetiklemiyor bence ☺️