Zuleyha_busra1 Mimik ya belli zaten cok enteresan bi ilac bende de aninda halsizlik bas donmesi çarpıntı oldu bayilmis gibi kaldim kötu oldum kullanmiycam 😔
Damlasu_23 Zuleyha_busra1 ben aç karnına içiyorum kahvaltı dan hemen önce 3 ay dan fazla dr böyle kullanıyorum
Ervaliya Zuleyha_busra1 hayır zor değil aslında pek ilaç kullanan birisi değilim içebiliyorum yine de