[silindi] 12 gün önce 35+3’ken nst’de sancım çıktı, çatı muayenemde de rahimde açılma değil ama yumuşama olduğu anlaşıldı, 1 doz ciğer geliştirici vuruldum. Doktor her an doğuruyorum diye gelebilirsin dedi, bu cumartesi de muayeneye gittik yine düzensiz sancım vardı. Şu an 37+1 olduk hala bekliyorum herhangi bir doğum belirtisi yok. Sancı çıktı diye hemen doğum olacak diye bir şey yok, sancılarınız düzenli değilse korkmayın evde ayaklarınızı uzatıp dinlenmeye çalışın.