Klnc09 Kızlar 5+3 haftaligiz ama şişkinlik ve gaz var kabızlık arada sancılar da var yaşayanlarınız var mı
minikanne- herkes o dönemlerden geçti canım merak etme. ilk aylar böyle karnım 5 aylık hamileymişim gibi gezdim hazımsızlık siskinlik gaz ölüyodum sanki. sonradan geciyo karnında sönüyo ama bana soda cok iyi geliyodu her gün bi tane iciyoduö