16 haftamdan beri fitil olarak kullanıyorum bebeğim kanala girmişti çıktı sonra kanamam lekelenmem yok. Doktor kasık ağrın lekelenmen yoksa bırakabilirsin dedi ama ben kullanınca güvende hissediyorum 😀 doktorada söyledim kullanabilrsin sonrada bırakırsın dedi kararsızımm şimdi. Doktor bırak demesine rağmen kullanan varmı acabaa ?