AlpAslanbabysmom nlycltk aynıyız 🙈 sağlıkla gelsin minik ben normal düşünüyorum inşallah benimki de uzayabilirmis hayırlısı bakalım 😁
Aysell88 _rabia2109 oldu bitti sancılar kasılmalar var da umarım 2 sonra gününde gelir 2. Doğumda öyle olmuştu Buda nasipse 3.
o1anneadayi AlpAslanbabysmom hahahaha bende hergun giriyorum geriye doğru sayıyorum 😂 Rabbim sagsalim kucağımıza almayi nasip etsin 🙏🏻
Deletedmom_33 AlpAslanbabysmom 100 🤗 Ama dün 8 gün önde çıktı. Birde sezeryan olacak büyük ihtimalle o yüzden ortalama 15 gün filan kafadan gidiyor sanırım 😬
AlpAslanbabysmom Deletedmom_33 benim ki de 7 gün geride ama son aylarda yakalayabilir dedi doktor kendimi maraton koşucusu hissediyorum 😁😁