yavuzhan1707 Merhaba kızlar bi arkadaşım var ultrasyona göre 7 haftalık hamile bugün randevusu vardı ama kalp atışı duyulmamış çok panik yapıyor suan haftayda duyulmasa alacağız demiş doktor basına böyle bi olay gelen varmi acaba ? Lütfen yazarmışsınız🙏❤️
Nurcanatila6 yavuzhan1707 bazen olabiliyor canım 2 hafta daha beklesin 9 haftada kalp atışı duyan çok kişi var üzülmesin inansın beklesin biraz iki hafta sonra tekrar gitsin
BBabyy yavuzhan1707 Merhaba arkadaşınıza hayırlı olsun öncelikle çok güzel bir haber sonucu ne olursa olsun çok şükür hamile kalabiliyor ve tedaviler mevcut En başta geç döllenme olabilir bunun için beta takibi önemli kesenin durumu içinde yolk kesesi var mı önemli olan bu kalp atışı 9. Haftada duyulanda var. Tabi lekelenme durumu bunlarda çok önemli Tavsiyem şu ki aile hekimliğinde beta değeri takibi yapması düzenli artış gösteriyorsa ve beta düşme eğiliminde değilse hamilelik genellikle güzel ilerler 2 gebelik kaybı yaşadım 2 sindede kalp atışı malesef duyamadım kan pıhtılaşma bozukluğu varmış şuan 2 aylık bebeğim var çok şükür dualarımız arkadaşınızla.
Nurcanatila6 yavuzhan1707 aynen canım geç döllenme ne bilim tarihler şunlar bunlar karışıklık gösterebiliyor o yüzden beklesin duyucak inşallah dualarımız sizinle 🤲🥰
yavuzhan1707 Nurcanatila6 insallah en çok üzüldüğüm konu 1 seneden fazla çok uğraştılar bide suan bulantıları falan devam ediyormuş benim bildiğim bebeğe birsey olsa bi anda bulantılar kesiliyormuş tabi ne kadar doğru bilmiyorum. ❤️🙏
Nurcanatila6 yavuzhan1707 öyle diyorlar aynen belirti kesilmesi falan da olabiliyor diye ama inşallah bir şey olmaz ya strese sokmasin kendini
yavuzhan1707 BBabyy arkadaşıma ileteceğim çok teşekkür ederim ❤️🥰 Masallah bebise Allah analı babalı büyütsün insallah 🌸💕