edayaz Merhaba 8 haftalik hamileyim 4 gündür kahve rengi lekem oluyor hastaneye gittim duphaston iciyorum böyle bi durum yasayan varmi acaba kac gün sürüyor geciyor leke acaba?
HilLllyyy Benimde iki üç gün olmuştu iki gün arayla bir sıkıntı yok dedi doktor olabilir dedi her ihtimale karşı ben istedim diye de progestan verdi şuan 21olduk şükür
edayaz HilLllyyy tsk ederim cevabiniz icin insallah benimkide kesilir😊 Saglikla kavusun bebeginize insallah❤️