Filiko Bugun ayrıntılı ultrasona girdim bebegın beynindeki damarlarda su var verdi, 2 hafta sonra tekrar gelin dedi çok korkuyorum, artık her doktora gıttıgımde bir sey duymaktan yoruldum rahım kısaligım cıktı sureklı yatıyorum
Filiko Taze_hamis ogrendıkten sonra 2 hafta sonra gııtım onu soruyorsan canm bırı artmıs bırı gerılemıstı sonra kendi doktoruma gittim ben bakıyrm bısey goremıyrm panik yapma dedi salı gunu kontrolm var kendı doktoruma onunla goruscez sonra perıntoga gıtcez bakalım