Kızlar asla üzülmeyin bana da boş gebelik dedi çevrem bebek 7. Haftada bile görünmedi herkes 5. Hafta da kalp atışlarını dinledik dedi falan ama ben sabrettim dua ettim 8+1 de hem bebeğimi gördüm hem kalp atışını dinledim iyi beslenin bol dua edin Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤍🤲🏻